Ako vodite malu tvrtku (ili obrt), ne znači da ste izuzeti od prisutnosti na internetu. Bilo da se planirate proširiti na međunarodnoj ili lokalnoj razini, posjedovanje odgovarajuće web stranice povećava vaš profesionalni kredibilitet. Umjesto da samo napravite jednu i smatrate da je posao završen, trebate obratiti pažnju na razne elemente kako bi stranica bila optimizirana i time privukla što više potencijalnih klijenata. Ovi podatci mogli bi Vam pomoći da shvatite što je bitno.
1. Oko 71% malih poduzeća ima web stranicu
Prema podatku iz 2019. godine, 71% malih poduzeća imalo je web stranicu.
To je bio velik pomak u odnosu na 2018. godinu, gdje je samo 50% malih poduzeća imalo web stranicu. Ako ste među ovih 28% koji još uvijek nemaju prisutnost na webu, shvatite ovo kao znak. Imati web stranicu nije važno samo za ime vaše tvrtke i prepoznavanje robne marke, već može pomoći i u generiranju potencijalnih klijenata i stvaranju konverzija.
2. 38% ljudi prestat će komunicirati s loše dizajniranom stranicom
38% ljudi izlazi iz loše dizajnirane stranice.
Ljudi su razmaženi jer imaju izbora. Umjesto da se pokušaju navigirati loše planiranom, organiziranom i dizajniranom web stranicom, 38% će se uputiti na stotine, ako ne i tisuće drugih web lokacija koje nude iste stvari – samo bez glavobolje. Ne gubite priliku za dobivanje novih korisnika tako što će ih stranica odbiti prije nego što su uopće saznali išta o Vama.
3. 38,5% korisnika ocjenjuje tvrtku prema tome kako njihova web stranica izgleda na prvi pogled
Zaboravite na optimizaciju na trenutak i samo razmislite o tome kako vaša web stranica izgleda estetski. Je li dovoljno elegantno? Koristite li visokokvalitetne slike? Gotovo 39% profesionalnih web programera misli da loš dizajn tjera korisnike s vaše web stranice.
4. Gotovo 40% ljudi izaći će iz spore web stranice
Mnogi korisnici očekuju najviše dvije sekunde vremena učitavanja za svaku web stranicu. Iako je vizualno utjecajna web stranica jako bitna, ako vaša publika mora čekati dugo da ju vidi, onda još uvijek ne radi svoj posao.
5. Loše korisničko iskustvo tjera gotovo 50% korisnika da odaberu konkurentna
Loše dizajnirana i optimizirana web stranica je frustrirajuća za mnoge korisnike. Aktivno tjera 50% potencijalnih kupaca ravno u naručje vaših konkurenata. Nemojte misliti ni da je korisničko iskustvo jednokratna stvar. Dosljedno poboljšavajte svoje korisničko iskustvo, jer oko 80% dobiti tvrtke dolazi od 20% postojećih kupaca.
6. Više od polovice prihoda od e-trgovine ostvaruje se na mobilnim uređajima
Više od polovice prihoda od e-trgovine ostvaruje se u mobilnim uređajima, a to je samo jedan od razloga za lijepo dizajniranu web stranicu na mobilnim uređajima, kao i na radnoj površini – 54% Amerikanaca kupuje na svojim mobilnim telefonima.
7. 1 od 5 tvrtki kaže da je njihov glavni problem s web stranicom nizak promet
Nije važno koliko je dobar vaš proizvod ili usluga ako nema nikoga da ga otkrije, o čemu svjedoči petina malih tvrtki. Zbog toga je jednako kao dizajn i brzina bitna i optimizacija web stranice za tražilice (SEO optimizacija) koja pomaže da se Vaš sadržaj rangira visoko na Googleu i drugim tražilicama.
8. Gotovo polovica Google pretraživanja odnosi se na lokalne tvrtke
Čak i ako ne planirate proširiti svoje malo poslovanje na globalnoj razini, lokalni SEO je i dalje iznimno važan. 46% ljudi pretražuje lokalne tvrtke, a to su ujedno i katalizatori za osobne posjete. Najmanje 72% tih tragača posjetilo je lokalnu trgovinu nakon toga. Nemojte propustiti web promet, čak i ako ste jedan od vlasnika malih tvrtki koji ne misle da su dovoljno veliki da bi trebali web prisutnost.
9. Dosljedno brendiranje može povećati konverzije za 33%
Brendiranje na vašoj web stranici i platformama društvenih medija uvelike utječe na odluke o kupnji. Neka vaše slike, jezik i boje budu dosljedne. Dosljedno brendiranje može povećati prihod za čak 33%.
10. Tvrtke koje vode blog dobivaju 67% više potencijalnih klijenata mjesečno
Pisanje bloga može generirati više potencijalnih klijenata – za gotovo 70%. To je fantastičan način personalizacije i humanizacije vašeg brenda prenošenjem vrijednosti svoje robne marke čitateljima. Kao bonus, vođenje bloga također može pomoći u jačanju SEO-a pokazujući tražilica da ste autoritet u industriji u kojoj se nalazi vaša mala tvrtka.
11. 75% potrošača priznaje da procjenjuje vjerodostojnost tvrtke na temelju dizajna web stranice
Kad razmislite o tome, prilično je nevjerojatno da je kredibilitet tvrtke tako snažno povezan s estetskom kvalitetom njezine web stranice. Ali 2022. je, a web stranica služi kao prozor u način na koji tvrtka posluje. Kada je riječ o prikazivanju vjerodostojnosti na web stranici tvrtke, prvi korak je imati moderan, ažuriran dizajn koji pokazuje da je vašoj tvrtki stalo do svoje digitalne prisutnosti.
12. 94% negativnih povratnih informacija o web stranici odnosilo se na dizajn
Posjetitelji ne vole vidjeti loš dizajn jer ih odbija od stranice, a isto tako im otežava doći do traženih informacija što dovodi do negativnih povratnih informacija ili recenzija.
13. Redizajn web stranice može povećati zaradu i do 34%
A možda i više! Ovaj podatak dobiven je konkretnim istraživanjem gdje je unutar 3 mjeseca nakon redizajna zarada tvrtke narasla za 34%. Ovdje je riječ o tvrtci koja je već imala web stranicu, ali ju je osvježila kako bi odgovarala novim standardima. Zamislite koliku tek razliku radi kada napravite web, a niste ga imali.
Zaključno: Izgradnja lijepog, dobro optimiziranog weba trebala bi biti jedan od vaših prioriteta kao vlasnika male tvrtke. Ne samo da povećava vaš profesionalni kredibilitet prepoznavanjem robne marke, već i puno pomaže Vašoj digitalnoj marketinškoj strategiji.
Ukoliko trebate web ili njegov redizajn, pregledajte naše pakete.
Izvori:
27 Eye-Opening Website Statistics
19 statistics showing why website is important for your business